2014 SEP 13

13 september 2014

Sidste dag i New York. Vi vågnede ved 0730 tiden. Vi gik i bad og gik ned for at få lidt morgenmad.

Lige nu har vi pakket og er klar til at tage herfra kl. 1000. Vi glæder os til denne sidste opleveelse i New York. På BB King Blues Club at se Strawberry Fields, med brunch.

JFK Airport, kl. 16:35

Så er hjemturen startet. Nu sidder vi i lufthavnen og venter på at kl. bliver 19:09 når vores fly mod Amstadam afgårr.

Inden vi tog herud var vi på BB King Blues Club, hvor vi hørte et rigtig godt Beatles kopi band spille gamle Beatles klassikere, mens vi spiste en rigtig god brunch.

Første set i koncerten som startede kl 12:00 var med Beatles musik op til 1965. Andet set var primært fra Abby Road, og The White Album. Det var rigtig godt. Koncerten var slut 14:15. Vi gik ned på vores hotel efter vores bagage og gik ned på Penn Station for at tage toget ud til Jamica station, hvor vi skulle skifte Airtrain, som er et lufthavnstog som kører fra Jamica Station og rundt til de enkelte terminaler. Der var ikke så mange mennesker da vi kom, så turen i gennem security gik hurtigt.yes

alt

Sidste Selfie fra New York.

3 af medlemmerne i Strawberry Fields.

Så er der skiftet stil, "John Lennon" har fået langt hår. og tøjstilen er blevet lidt mere afslappet.

Da koncerten var færdig, gik vi tilbage til hotellet efter vores kufferter. Vi gik ned til Penn Statione fik købt billet til Jamaica Station. Her skiftede vi til Airtrain.

Baggage drop gik lige efter bogen sammen med security. Så havde vi lige 4 timer inden vores fly gik hjem. En hurtig tur på kun 6 en halv time hjem. Derefter ventetid i Amsterdam og lige pludselig holdt vi i garagen på Krogen2b.

Vi hr haft en super dejlig tur.heart