2. 4. juli 2013

Los Angeles 4. juli 2013

Den første dag kørte vi med tog og det gik lidt lang tid. Da vi kom til hotellet så skulle vi have aftensmad og jeg spiste en hel pizza undtagen en en kvart. Næste dag stod vi tidligt op og vi ringede vi meget til mor, men jeg havde ondt i maven og halsen. Så jeg fik kun en argurk til morgenmad. Og vi kørte i taxi og taxa chauføren var meget misundelig. Da vi skulle i gennem til første security så blev jeg kropsvisiteret, men det var bare mine sko og jeg blev det af en lækker damme. Da vi så skulle vise vores pas så spurgte politimanden mig hvor jeg skulle hen så sagde jeg at jeg skulle til usa og jeg kunne huske vi skulle og han sagde at allerede at han var misundelig efter den første ting. Også da vi kom i flyet til london så begyndte det at tage lang tid.

Axel Skriver Dagbog

Da vi stod op skulle vi spise morgenmad og der efter skulle vi køre med vip tours ud til Universal Studios og vi købte gate a det var godt fordi ved nogen af forlystelserne var der 45 mins. ventetid og mormor syntes at det var synd for dem der stod i kø men vi gik lige ind i alle forlystelserne. Vi prøvede næsten alle tingene og da vi skulle hjem skulle vi næsten vændte i et kvarter fordi der var tre der ikke var kommet. Vi prørvede Water World, The Simsons, Tranformers og mange andre. Mormor havde lukkede øjne i The Simsons næsten heletiden.